ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΘΕΣΗΣ

Περιοχή : Athina
Σχέση απασχόλησης : Πλήρης Απασχόληση
Ελάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση : Αδιάφορο
Απαιτούμενη Προϋπηρεσία : Αδιάφορο
Τελευταία ανανέωση : 26/9/2017
Κατηγορίες : Εξυπηρέτηση Πελατών
Τουρισμός / Ξενοδοχεία

Περιγραφή Εταιρείας

Το 2005, δύο νέοι επιχειρηματίες με ανήσυχο πνεύμα ίδρυσαν μια startup εταιρεία σε μια πόλη με ιστορία και άφθονους τουριστικούς πόρους, την Αθήνα. Η εταιρεία ήταν ηTravelplanet24.

Σήμερα, λειτουργώντας σε 45 χώρες παγκοσμίως, το online ταξιδιωτικό γραφείο μας, ονομάζεται Tripsta, και θεωρείται πρωτοπόρος στον χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Τα brand μας Travelplanet24, airtickets & tripsta εξυπηρετούν περισσότερο από ένα εκατομμύριο πιστούς ταξιδιώτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με αεροπλάνο, τρένο ή πλοίο σε όλο τον κόσμο.

Με γραφεία στην Αθήνα, το Βουκουρέστι και τη Κωνσταντινούπολη, 280 ικανοί συνεργάτες δουλεύουν καθημερινά για να διασφαλίσουν στους πελάτες που μας εμπιστεύονται για τις εγγυημένα χαμηλές τιμές εισιτηρίων καθώς και την άμεση εξυπηρέτηση όλο το 24ώρο.

Η μηχανή κρατήσεων που έχουμε δημιουργήσει επεξεργάζεται περισσότερα από δύο εκατομμύρια ταξιδιωτικά αιτήματα το λεπτό, για να μπορούν να λάβουν οι πελάτες μας ένα ολοκληρωμένο set επιλογών και τιμών για διαδρομές με αεροπλάνο, τρένο ή πλοίο. Έχοντας συλλέξει πάνω από 100 gigabyte δεδομένων (μέγεθος που ισοδυναμεί με 50.000 τραγούδια) καθημερινών κρατήσεων, είμαστε στη θέση να τα χρησιμοποιούμε και να τα επεξεργαζόμαστε με μοναδικό σκοπό μας να κάνουμε την εμπειρία της αναζήτησής πιο ομαλή και λειτουργική. Μέσω της πολύγλωσσης καθημερινής εξυπηρέτησης, έχουμε την πεποίθηση ότι γνωρίζουμε ακριβώς τι χρειάζεται, ώστε η επόμενη κράτηση σε εμάς, να αποτελεί μια εξαιρετική εμπειρία για εσάς!

Passenger Service Agent Front Office Turkish Speaker

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ

Does the idea of working in the Tourism field and using the most up-to-date technologies fascinate you? Do people envy you for your excellent communication skills? Are you a fluent Turkish speaker? Well, then this role was made for you! Get ready to join the largest OTA in South Eastern Europe, become a Passenger Service Agent Superhero and work in our fantastic offices in the heart of Athens.

As a Passenger Service Agent, you will join our Passenger Service Center Department, and will be responsible for handling flight reservations of the Turkish market. You will be responsible for providing guidance and assistance to our customers via phone in any inquiries they might have regarding their reservation. The right candidate should be able to ensure that all of our customers will have a pleasant and smooth booking experience.

Responsibilities

  • Handling inbound calls concerning flight tickets in Turkish Language.
  • Processing online reservations, issuing tickets and handling booking changes and cancellations.


Requirements

Required Skills

  • Excellent command of Turkish language (native level).
  • Excellent command of English.
  • Advance knowledge of PC (MS Office, Internet).
  • Strong team working and interpersonal skills.
  • Strong communication skills.
  • Passionate about Customer Care.

Desired Skills

  • Degree in undergraduate studies, preferably in Tourism.
  • Previous experience in Travel agency and/or call center.
  • Knowledge of Air ticket reservation system/software will be considered a valuable asset.


Benefits

We Offer

  • Attractive Remuneration Package.
  • Medical insurance plan.
  • Work in an international, dynamic and fun environment among young and smart people.
  • Huge learning experience in using best practices and cutting-edge technologies.

Δώστε μας το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία αίτησης και για να σας στέλνουμε όμοιες θέσεις με την Passenger Service Agent Front Office Turkish Speaker θέση
Το email δεν είναι έγκυρο Απαιτείται email

Δείτε Όμοιες Θέσεις