Skip to Content
Loading...
  Παρακαλώ περιμένετε…
Προφίλ
Follow Job Categories
By Following Companies, You'll be notified when thier new jobs are posted.
















 
 
You are currently following this company.

Select All Deselect All
Teleperformance Greece

Established in 1989, Teleperformance in Greece is the very first company to introduce Contact Center Outsourcing in the local market. In 2002 it became the Regional Headquarters for the Teleperformance Operations in South Europe & the Middle-East and in 2004 it started becoming a major Multilingual destination for Europe, the Middle East and Africa, serving currently over 130 markets in 35 languages & dialects and employing more than 5,150 people from 91 nationalities.

 

A Quality Management Certified Company, which in 2017 was once more recognized as a Best WorkPlace in Greece and in full alignment with the Group’s Performance Management Process and Standards; Teleperformance Greece operates today out of 3 Multilingual Hubs in Athens, 1 Site in Chania and 1 more in Tirana-Albania with a combined capacity of 5,800+ agent workstations; supporting major Multinational Clients in the: Automotive, Consumer Electronics, Fast Moving Consumer Goods, Financial, Healthcare, Insurance, Retail & e-Retail, Technology, Telecommunications and Travel arena.

 

With a proven ability to recruit and retain highly skilled -top performing- talents, with state-of-the-art technology Sites having active BCP, DRP and Security processes based on PCI DSS & ISO 27001 standards and -most of all- a Performance Driven Orientation that results to the consistent achievement of KPIs, CSAT, ESAT, NPS & QA scoring; Teleperformance in Greece is one of the most attractive partners to support Customer Care, Technical Support, Customer Acquisition, Account Receivables Management and BPO Services in the European Continent.

 

Εταιρικό Προφίλ

 

Η Teleperformance Greece, είναι μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, που αποτελεί σήμερα την μεγαλύτερη Εταιρεία παροχής υπηρεσιών Multichannel Customer Experience Management outsourcing παγκοσμίως, με κύκλο εργασιών που το 2016 ξεπέρασε τα € 3.64 δις. Δραστηριοποιείται σε 74 χώρες, εξυπηρετεί 160 αγορές, έχει 340 multichannel contact centers και περισσότερες από 163.000 πλήρως εξοπλισμένες θέσεις εργασίας. Το ανθρώπινο δυναμικό της Teleperformance ξεπερνάει σήμερα τους 217.000 υπαλλήλους, ενώ χειρίζεται Έργα σε 265 διαφορετικές γλώσσες και διαλέκτους.

 

Στην Ελλάδα, η Teleperformance Greece, είναι από το 2002 το Περιφερειακό Διαχειριστικό Κέντρο του Ομίλου για την Νότια Ευρώπη και την Μέση Ανατολή και το 2004 άρχισε να γίνεται Multilingual προορισμός για τις αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, εξυπηρετώντας σήμερα πάνω από 130 χώρες σε 35 γλώσσες & διαλέκτους και απασχολώντας άνω των 5.150 υπαλλήλους 91 διαφορετικών εθνικοτήτων.

 

Κατέχοντας σειρά διαφόρων Πιστοποιήσεων Ποιότητας και παρέχοντας υπηρεσίες στις μεγαλύτερες Εταιρείες της Ελληνικής και της Παγκόσμιας αγοράς, η Teleperformance Greece διατηρεί 3 Multilingual Κέντρα στην Αθήνα, 1 κέντρο στα Χανιά και 1 στα Τίρανα Αλβανίας, με σύνολο 5.800 πλήρως εξοπλισμένων θέσεων εργασίας τηλέ-εκπροσώπων. Η ικανότητα της να προσλαμβάνει τους καλύτερους στην Εξυπηρέτηση Πελατών, την Τεχνική τους Υποστήριξη, τις Τηλε-Πωλήσεις και την Ενημέρωση Οφειλετών, έχει μετατρέψει την Teleperformance Greece σε έναν από τους πλέον ελκυστικούς εργασιακούς προορισμός.